Verzekering: Bij Helpper voorzien we een verzekering voor onze gebruikers. Meer weten? Bekijk onze infofiche.
Praktische info: Bespreek op voorhand alle relevante details, zoals vervoermiddel, benodigdheden voor aangepast vervoer, en of aanwezigheid bij een activiteit vereist is. Zorg ervoor dat duidelijk afgesproken wordt wie de kosten voor eventuele tickets draagt om misverstanden en ongemakkelijke situaties te voorkomen.
Als helpper mag je via Helpper ook in het buitenland hulp verlenen aan een hulpvrager. Onze aansprakelijkheid- en ongevallenverzekeringen zijn wereldwijd geldig.
Let op: de dekking is alleen geldig voor inwoners van België die tijdelijk buiten België reizen.
Met transportkosten of kilometervergoeding bedoelen we de afstand die afgelegd wordt tijdens de gepresteerde uren. Voor korte trajecten (tot 5 km) gaan we ervan uit dat de kosten worden gedekt door de uurvergoeding van de assistent. Als het om langere trajecten gaat, kan er onderling worden afgesproken om tussen te komen in de onkosten (benzine). Goede afspraken maken goede vrienden. 😉 Ter informatie: de actuele kilometervergoeding vind je steeds op de website van de FOD.
Ga in het menu van de Helpper-app naar 'profiel' en selecteer 'taken'.
Geen zorgen, er komen dagelijks nieuwe hulpvragen bij. Zet zeker je meldingen aan in de app zodat je op de hoogte wordt gebracht over nieuwe hulpvragen bij jou in de buurt.
Meer info over onze betalingen vind je hier.
Heb je nog andere vragen? Bekijk onze FAQ-pagina.