MENU

Prijs

Bij Helpper zijn wij zeer transparant omtrent betalingen. Je betaalt een vast tarief per gewerkt uur en krijgt een duidelijk overzicht van de verwachte kosten. Deze worden maandelijks afgerekend via een SEPA mandaat (domicïliering).

Registreer nu

Hoeveel betaal ik?

Eénmalig bij inschrijving

Nadat je registratie is afgerond betaal je éénmalig €10. Hiervoor krijg je onbeperkte toegang tot de ontmoetingsplaats met alle geverifieerde helppers uit je buurt. Kijk zeker eens naar de pagina Screening helppers om te zien hoe we dat aanpakken.

Per (half)uur

Per gepresteerd uur betaal je €9 (of €4,50 voor 30 minuten). Dit bedrag omvat:

  • de vergoeding van de helpper
  • twee verzekeringsproducten (meer info op de pagina verzekering)
  • de kost van de financiële transacties
  • de kost van onze administratie

Beschik je over een Persoonsvolgend Budget (PVB) of een Persoonlijk Assistentie Budget (PAB) dan betaal je voor iedere maand met prestaties een PVB/PAB bijdrage van €10. Op deze manier garanderen we het specifieke en complexere PVB/PAB beheer met het VAPH en de uitgebreidere ondersteuning van jezelf en de bijstandsorganisaties.

En hoeveel krijgt mijn helpper?

Jouw helpper ontvangt €7  per gepresteerd uur.

Dankzij de Onbelast Bijklussen en Deeleconomie wetgeving, betaalt de helpper hier geen belasting op.

Wat overblijft dekt de BTW, de kost voor de verzekeringen, de kost van de financiële transacties en onze ondersteuning voor jou en je helpper(s).

Vind je alle info die je zoekt?
Als je nog vragen hebt, bekijk dan zeker onze "Veelgestelde vragen" of stuur ons een bericht.
Wij helpen jou met plezier!
Veelgestelde vragen
Winnaar award Zorgondernemer award 2017
Stel hier je vraag
We maken gebruik van cookies en data tracking om je surfervaring aangenamer te maken. Door verder te surfen op de website, geef je aan dat je akkoord gaat met onze cookie & privacy policy. Meer weten
Français
Nederlands