MENU

Partnertoegang

Ben je een professional en wil je een helppie (hulpbehoevende) inschrijven én het dossier ervan beheren omdat hij of zij dat zelf niet kan? Geen probleem, dit kan op een eenvoudige manier dankzij je partnertoegang.

Ga nu van start

Een paar belangrijke zaken.

Als jij een helppie (hulpbehoevende) registreert, beschouwen we jou als de aanvrager die het dossier verder zal beheren. Jij bent met andere woorden de persoon die – al dan niet samen met de helppie – zorgt voor de inschrijving, het zoeken naar de juiste match en de validatie van de uren gepresteerd door de helpper. Aarzel zeker niet even hier te kijken voor het aantal helppers die in de buurt van jouw helppie aanwezig zijn.

Mocht je het dossier van je helppie niet meer kunnen beheren, weet dat je op elk moment het dossier kan overdragen naar bijvoorbeeld een van jouw collega’s, iemand uit de omgeving van de helppie of aan de helppie zelf. Voorwaarde is wel dat de persoon aan wie je het overdraagt ook over een computer, internettoegang en een e-mailadres beschikt.

Mocht er iets niet duidelijk zijn kan je ons altijd contacteren via het chatvenster of op [email protected]r.be.

Hoe ga je te werk?

Stap 1

Je schrijft je in als partner-aanvrager.

Je creëert eenmalig een profiel als partner-aanvrager de eerste keer dat je op het partnerplatform komt. We controleren je profiel en je aanvraag tot toegang, en laten je binnen de 48u iets weten. Indien je toegang krijgt, kan je beginnen met de inschrijving van je helppie(s).

Stap 2

Je registreert jouw helppie.

Je creëert een profiel voor iedere helppie en geeft duidelijk aan waarmee en wanneer deze ondersteuning kan gebruiken. Zo begrijpen de helppers in de buurt wie de helppie is en wat de concrete hulpvraag inhoudt. Na het ingeven van de bankgegevens voor de financiële transacties, de aanvaarding van de Algemene Voorwaarden & de Privacy Policy en de betaling van de €10 inschrijvingskost, ben je klaar voor de zoektocht naar de geschikte helpper(s).

Stap 3

Je zoekt een geschikte helpper.

Op de overzichtspagina van je helppie krijg je van ons een overzicht van de helppers waarvan het profiel het beste beantwoordt aan de hulpvraag. Jij kiest met welke helpper(s) je contact wil opnemen of eens een eerste keer afspreekt. Nadat je aan de geschikte helpper een matchvoorstel hebt gestuurd en dit werd aanvaard, zijn jullie gematcht en kunnen jullie de samenwerking starten.

Stap 4

Je valideert de gepresteerde uren.

Elke keer jouw helppie ondersteuning heeft ontvangen, geeft de helpper de gepresteerde uren in. Jij dient deze minstens een keer per maand - maar liefst zo snel mogelijk - goed te keuren. Verdere details over het volledige betalingsproces vind je hier.

Vind je alle info die je zoekt?
Als je nog vragen hebt, bekijk dan zeker onze "Veelgestelde vragen" voor helppies of stuur een bericht naar [email protected]. Wij helpen jou met plezier!
Veelgestelde vragen
Winnaar award Zorgondernemer award 2017
Stel hier je vraag
We maken gebruik van cookies en data tracking om je surfervaring aangenamer te maken. Door verder te surfen op de website, geef je aan dat je akkoord gaat met onze cookie & privacy policy. Meer weten
Français
Nederlands