Partnertoegang

Ben je een professional en wil je een helppie (persoon met een hulpvraag) inschrijven én het dossier ervan beheren omdat hij of zij dat zelf niet kan? Geen probleem, dit kan op een eenvoudige manier dankzij je partnertoegang.

Helpper duwt rolstoel van helppie
g10

Een paar belangrijke zaken.

Als jij een helppie (persoon met een hulpvraag) registreert, beschouwen we jou als de aanvrager die het dossier verder zal beheren. Jij bent diegene die, al dan niet samen met de helppie,

  • zorgt voor de inschrijving
  • het zoeken naar de matching helpper in haar/zijn buurt en
  • de validatie van de uren gepresteerd door de helpper.

Aarzel zeker niet even naar de algemene helppiepagina te kijken om een beter beeld te vormen over de werking.


Mocht je het dossier van je helppie niet meer kunnen beheren, weet dat je op elk moment het dossier kan overdragen naar bijvoorbeeld

  • een van jouw collega’s,
  • iemand uit de omgeving van de helppie of
  • aan de helppie zelf.

Voorwaarde is wel dat de persoon aan wie je het overdraagt ook over een computer, internettoegang en een e-mailadres beschikt.

 

Mocht er iets niet duidelijk zijn kan je ons altijd contacteren via het chatvenster of via het contactformulier.

Hoe ga je te werk?

Stap 1

Je schrijft je in als partner-aanvrager.

Je creëert eenmalig een profiel als partner-aanvrager de eerste keer dat je op het partnerplatform komt. We controleren je profiel en je aanvraag tot toegang, en laten je binnen de 48u iets weten. Indien je toegang krijgt, kan je beginnen met de inschrijving van je helppie(s).

Stap 2

Je registreert jouw helppie.

Je creëert een profiel voor iedere helppie en geeft bij het aanmaken van hun hulpvraag duidelijk aan waarmee en wanneer deze ondersteuning kan gebruiken. Zo begrijpen de helppers in de buurt wie de helppie is en wat de concrete hulpvraag inhoudt.

Stap 3

Je zoekt een geschikte helpper.

Op de profielpagina van je helppie krijg je van ons een overzicht van de helppers waarvan het profiel het beste beantwoordt aan de hulpvraag. Jij kiest met welke helpper(s) je contact wil opnemen of eens een eerste keer afspreekt. Nadat je aan de geschikte helpper een matchvoorstel hebt gestuurd en dit werd aanvaard, zijn jullie gematcht. Zodra de bankgegevens voor de financiële transacties ingegeven worden kunnen jullie de samenwerking starten.

Stap 4

Je valideert de gepresteerde uren.

Elke keer jouw helppie ondersteuning heeft ontvangen, geeft de helpper de gepresteerde uren in. Jij dient deze minstens een keer per maand – maar liefst zo snel mogelijk – goed te keuren. Verdere details over het volledige betalingsproces vind je hier.